torsdag, september 03, 2009

thörsdei

Nu sitter jag ensam i lägenheten, alla andra är iväg på sina respektive aktiviter.

Ni kanske har märkt att bloggen ser lite annorlunda ut? Fröken Sandra hjälpte mig att designa den lite, stort tack! Personligen tycker jag det blev jävligt snyggt och stilrent.

Jag var nyss ute med familjens hund Smilla (Semilla? Jag har ingen aning om hur det stavas!). Det märktes att hon körde lite extra med mig eftersom jag är ny men jag är glad så länge jag lyckas få med hunden hem, jobbig situation annars.

Snart ska jag sätta mig på bussen mot stan och käbbla lite med CSN, därefter kanske plugga lite i Språk- och litteraturcentrums bibliotek. Just to be safe.

Calle ringde nyss och frågade om jag vill ta över hans pass på Klubb Foxen @ Sydskånska imorgon. Jag överväger verkligen att göra det, känns lite illa att glida dit och jobba när man inte känner någon men kan säkert vara jävligt bra för mitt sociala liv. Dessutom kommer jag ju då tvingas vara nykter och på så vis spara pengar! Jag tror det får bli så.

Ikväll: Bar Babylon! (av den anledningen bloggar jag nu på förmiddagen istället).

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar