lördag, september 12, 2009

brooklyn

Igår kväll var jag på Brooklyn @ Krischansta Nation med Calle. Först satte vi oss utanför Universitetsbiblioteket och drack öl för att vara i rätt form.

Klubben var schysst men DJn levererade mest besvikelse på besvikelse i form av reggaeton och liknande musik. Hursomhelst var det kul att få bli lite sådär extra full och bara stå och dansa (läs: flänga med armarna) några timmar.

På bussen hem träffade jag min roomie Olle som var ungefär lika packad som jag, det var kul att få lite sällskap.


Idag har jag varit hos min blivande värd och skrivit kontrakt samt betalat en halv förskottshyra, det känns skönt att ha det fixat. Södra Esplanaden represent!

För övrigt har jag handlat/lagat/ätit mat med Olle, dagens rätt fick bli falukorv + lök och spaghetti.

... och snart ska jag iväg till Svartklubben där jag jobbar ikväll. Vi håller tummarna för att jag står i diskplocken/stora baren när Ison & Fille spelar så jag inte missar det! Hur jag ska komma hem/var jag ska sova inatt återstår att se.

(skittrist inlägg, jag vet. Ville mest klämma ur mig någonting för att bibehålla rytmen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar