torsdag, september 10, 2009

jag känner mig förväntansfull inför kvällen, för kvällen är så ung (är redan lite full inför kvällen)

Stressig dag idag. Har varit inne i Lund, lämnat en väska med kläder hos Pelle. För att slippa åka hem mitt i festiviteterna inatt sover jag hos honom och då kan det vara bra med ett par fräscha kallingar och liknande till skoldagen imorgon.

Titta på ett rum har jag hunnit göra också. Det låg jävligt bra till (nära Södra Esplanaden) och hyran var fruktansvärt överkomlig. Lite tveksam är jag dock, en svag doft av katturin låg över undervåningen och det var överlag ganska stökigt. Hursomhelst ska tanten som hade stället ringa mig imorgon.

Nu ska jag snart hem till någon Johan från Sydskånska, där tror jag att vi ska dricka alkohol för att sedan går ner två trappor till novischpuben. Blir troligtvis en utmärkt kväll för att knyta sociala kontakter, jag är lite extra tacksam över att föreläsningen börjar 13 imorgon.

För allas bästa införskaffade jag en förpackning Resorb igår.



Jag är ready! Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar