lördag, september 05, 2009

funky fox

Att jobba på Klubb Foxen igår är det bästa jag har gjort under min tid i Lund hittills (vi bortser från att jag bara har varit här en vecka).

Mitt jobbarlag bestod av riktigt sköna människor och arbetsuppgifterna av att stå i lilla/stora baren, diskplockning och garderobsverksamhet. Sinnessjukt roligt, även om jag fortfarande är traumatiserad av att stå i Stora Baren under rusningstid (23.00-00.00). Har ni sett inledningsscenen i Saving Private Ryan? Jag drar gärna en parallell mellan den scenen och att stå i Stora Baren. Tänk samma nivå av stress, typ.

Men överlag en jävligt kul kväll som ledde till att jag träffade en hel del bra människor. Jag bestämde mig snabbt för att ingå i jobbarlaget och hoppa in även nästa gång det är Klubb Foxen.

Men ikväll, mina kära vänner, tänker jag nog bli onykter. Kanske hörs vi innan det.

Frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar