fredag, september 11, 2009

korridordekadens

Kvällen igår var mycket bra! Det hela började med ett förkrök hos min fadder Johan där jag fick träffa roliga/trevliga/intressanta människor.

Det fortsatte med boule och pubkväll nere på Sydskånska. God mat serverades och maltdrycker fanns tillgängliga i baren.

Efter att ha blivit bjuden på en hemmagjord apelsinshot på fadderns rum drog jag vidare mot Michael Hansens Kollegium där Pelle bor, och där det var korridorfest igår. På plats fick jag veta att Pelles säng hade blivit sönderhoppad av fem personer men vi lyckades sova där ändå (no homo).

Vaknade, blev bjuden på frukost, tog en dusch, drog till skolan. Det var trevligt och kursarna verkar fortfarande bra.


Ikväll ska jag troligtvis till Brooklyn @ Krischansta Nation, just nu sitter jag och dricker vin med Jossan via Skype. Det är nästan som att umgås på riktigt faktiskt, mycket trevligt.

För övrigt flyttar jag till Södra Esplanaden den första oktober. Jag blir inneboende hos en tant och får ett eget rum. För er som inte vet så ligger Södra Esplanaden ungefär så centralt man kan komma i Lund. Däremot planerar jag inte att bli kvar där så länge - jag satsar på oktober ut. Målet är fortfarande korridor.

Holla at ya boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar