tisdag, oktober 13, 2009

studentmat

Jag lagar mat. Inte bra mat, inte varierad mat, inte avancerad mat, inte överdrivet god mat. Men jag lagar den i alla fall, man kan ju inte leva på falafel varje dag. Här är ett tips, en av mina favoriter. Billigt, smakar rätt okej och går snabbt:


Falukorv med fräst zucchini och lök & spaghetti till

Jag vill verkligen slå ett slag för zucchinin, den är fantastisk. Som en gurka, men man kan steka den. En normalstor zucchini kostar typ 9 spänn och räcker till tre matlagningstillfällen. Go get it, son.


3 kommentarer:

  1. Älskar såna tips:D Som ditt inlägg om extrapris på falukorv. Vi är de prismedvetna studenterna!

    SvaraRadera
  2. Vad gott det såg ut! Får bli min nästa rätt den här veckan. :)

    SvaraRadera
  3. Bra där Nicole! Du får berätta om det smakade sen!

    SvaraRadera