söndag, oktober 18, 2009

documentation

Jag har bloggat sen jag var 14 eller 15. Idag har jag roat mig med att samla all blogg från mitt liv i ett worddokument. Det blev 197 sidor långt, närmare 70000 ord.

Det är i alla fall nästan allt jag har bloggat. Min allra första blogg jag drev som 14/15-åring verkar ha försvunnit från cyberrymden, helt enkelt tynat bort. Alternativet är att jag minns adressen fel - jag hittar den i alla fall inte. Bloggen jag drev hösten -08 raderade jag i rent vredesmod under ett break-up.

Annars finns allt jag har bloggat kvar och nu har jag samlat det. Någon bakfylledag funderar jag på att läsa igenom hela skiten, men det är så svårt att läsa blogg från när man var 15-någonting, eller till och med 17, eller 18. Bara efter några meningar ser jag ut som att jag har druckit ett par glas vin, med röda kinder.

Det bör dock nämnas att jag är larvigt tacksam över att jag har allt detta kvar. Förstå när jag är 25, om jag har den här bloggen kvar. Det kommer vara tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar