tisdag, oktober 06, 2009

ahmagad, tentaångezt!

Något man tydligen bör ha då och då för att klassas som lundensare är tentaångest, så jag kan väl försöka klämma fram lite.

Nej, ska sanningen fram hade jag en sådan fram till ganska nyss. Men nu har jag producerat 7000 tecken av 14000 och det är bara tisdag - uppgifterna ska in på fredag. Det känns som en seger.

Igår var dock en fruktansvärd dag ur ett studieperspektiv - att tvätta och diska blev plötsligt mina livsmål och studiegodiset försvann i snabbare takt än bokstäver uppkom på datorskärmen. Jag är skapligt stolt över att ha vänt den trenden idag.

Nu när jag är klar med ena uppgiften tänkte jag ta mig friheten att blogga lite, och visa ett par bilder på mitt nya boende.


En översikt av mina femton kvadratmeter


Bokhylla och en väldigt rolig fåtölj som man studsar i


Skrivbordet, just nu befolkat av studierelaterade ting såsom dator, en helvetes massa papper och kaffe


Mitt fönster som lämpar sig väldigt bra för en cigarett och en kopp kaffe i morgonsolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar