söndag, oktober 11, 2009

avsaknaden av måndagsfeber

Så var ännu en helg till ända, med en ovanligt bra söndagskvällsvibb. Det har varit en grym helg, helt enkelt.

Tentautgång i fredags, dock var vi bara tre personer som var taggade men som jag brukar säga: inställning är viktigare än deltagarantal. Följaktligen åt jag, Nella och Nicole pizza och drack oss onyktra. Sen gick vi till Krischan och dansade (jag flängde mest med armarna). Där träffade jag även Linus som höll mig sällskap efter att damerna lämnat stället. Efter åtta månaders fejd slöt jag också fred med herr Jägermeister - vi är nu mycket goda vänner igen, åtminstone tills nästa gång han behandlar mig dåligt.

Och igår var det jobb på Svartklubben som gällde. En (relativt) lugn kväll faktiskt, vilket var skönt. Städningen gick snabbare än någonsin tidigare och firades med sittningsmat och maltdrycker. Jag trivs med mina Svartjobbare och ser framemot att festa med dem på onsdag, då det vankas jobbarfest.

I skrivande stund sitter jag hemma hos Linus på Delphi och väntar på att han ska äta upp. Sen ska vi samtala innan jag åker hem, sover och vaknar upp till vad jag gissar kommer bli en jävligt bra vecka.

Kanske hörs vi imorgon igen. Troligtvis. Holla at a boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar