fredag, november 06, 2009

the chamber

Dags för ett novischtips.

I Lund förväntas man ofta vara utklädd - på sittningar, resor eller maskerader i allmänhet. Jag har ju hunnit nämna maskeradaffären Connies. Det som räddade mig igår var dock Klädkammaren i AF-borgen.

Jag gled in och sa att "imorgon förväntas jag se ut som något från The Sopranos". "Det har jag aldrig sett" var svaret och jag replikerade "Inte jag heller". Snubben drog en bildsökning på Google och fem minuter senare hade han styrt upp en outfit åt mig. Det blir rätt mycket plastjuggemafia över mig.

Hursomhelst, Klädkammaren har öppet onsdag & torsdag kl 17.15-20.30. Kolla in det stället! För det set jag hyrde fick jag slänga upp 100 spänn, varav 40 var disposition. Det kostade alltså 60 kr. Riktigt billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar