tisdag, december 01, 2009

svartklubbens finest

Ännu en hemlighet är nu klappad och klar, därför tänkte jag avslöja den. Jag, Johanna och Sara blev igår valda till förmän för Svartklubben @ Sydskånska under 2010. Och det känns så jävla fett - vi är ju ändå Svartklubbens finest, låt oss ta detta till en ny nivå. Nationsmötet var för övrigt mysigt och fullt av kärlek.


På fredag vankas jobbarfest med temat "fängslande" och då tänker jag bli onykter. Det tror jag att resten också tänker. Fredagen därefter: julfest.

Nu på lördag spelar dessutom Chords på Svartklubben vilket kommer bli riktigt sinnessjukt. Oavsett hur bakisskakis jag än är lovar jag att älska livet.



BRÄH!



2 kommentarer:

  1. Grattis! Askul, har jag en ännu större andledning att komma och vara dräggig mot dig när du jobbar!

    SvaraRadera