onsdag, januari 13, 2010

hur jag rullar

Bloggandet går sådär, som ni säkert märker. Hela tanken var att detta skulle vara lite utav en novischblogg, jag skyller på det. I och för sig är jag ju fortfarande novisch några dagar till, innan vårterminen tar sin start.

Hursomhelst har jag flyttat igen vilket känns riktigt fett, jag är som bekant bosatt på Michael Hansens Kollegium nu. De jag bor med verkar snälla och stället är fräscht, mitt rum är fint som snus också. En vacker dag planerar jag att orka publicera en bild på det.

Jag finner ingen vidare inspiration till bloggandet. Jag producerar ungefär lika mycket text som vanligt men hälften passar inte på bloggen rent genremässigt och andra hälften är enbart för mig att läsa.

Jag funderar på om jag ska försöka nischa om bloggen för att återskapa motivationen till att skriva i den. Det tål att tänkas på.

2 kommentarer:

  1. Nischa om å börja skriv!

    SvaraRadera
  2. "En vacker dag planerar jag att orka publicera en bild på det."

    Roligaste linen idag! Gör vad du vill så länge du skriver ;)

    SvaraRadera