torsdag, november 05, 2009

kåridår

I mitt förra inlägg nämnde jag ju att jag har mycket på G, men att saker är osäkra till den graden att jag inte vill blogga om dem. Nåväl, en grej är i alla fall spikad nu så den tål att bloggas:

Jag flyttar till en korridor på Michael Hansens Kollegium den 1a januari och har det rummet till sista juni. Det känns mycket bra. Korridorliv, (ännu) lägre hyra än jag har nu, nära till Tornavägen och granne med Pelle. Blir nog inte så mycket bättre.

Till sommaren lär jag ju flytta hem till Södertälje tillfälligt. Nästa höst ska jag eventuellt styra upp ett affärsmässigt samboende med min käre vän Albin, som funderar på att göra det bästa beslutet i sitt liv - flytta till Lund.

Så, det känns fett. Imorgon: jobbarresa. Nu ska jag bara försöka hitta en utstyrsel...

3 kommentarer:

  1. haha "det bästa beslutet i hans liv - att flytta till Lund" :D blir fett

    SvaraRadera
  2. Gött! Se till att stå kvar i AFBs kö så har ni er en trea på valfritt studentgetto den 1a sept nästa år då!

    SvaraRadera
  3. Niiiiiice :D Om jag kommer ner så skulle vi kunna vara 4 (med pelle) som delar på en central 5:a för 10 lax i månan eller nåt, skulle fortfarande vara sjukt billigt :D

    SvaraRadera